Monday, December 13, 2010

mooie uitspraken

Ik houd van mooie uitspraken.
Van die ouderwetse tegelwijsheden die laten inzien dat het leven mooi en eenvoudig is.


Ook houd ik van textiel en textuur.
Deze prachtige combinatie zit verwerkt in de textielkunstwerkjes, te vinden in mijn webwinkel.
Ze worden gemaakt in een klein naai atelier in Zuid Afrika en ieder werkje is uniek en enig in haar soort. Ze worden gemaakt van gerecycled materiaal; oude restjes stof, kant en garen krijgen een nieuw leven.

Ik word iedere keer blij wanneer ik naar ze kijk!

Super als kadootje bij een speciale gelegenheid zoals een geboorte, een huwelijk of een nieuw huis.








                        

                        


Indien gewenst laat ik de werkjes 'zwevend' inlijsten in een stoere white wash lijst. Erg mooi!

1 comment:

Daan said...

Ik heb net je winkel bekeken, wat mooi!! en ooh de vaas, prachtig, ik heb je winkel gebookmarked!