Thursday, July 21, 2011

verandering

Als wij willen dat de dingen blijven zoals zij zijn, dan zullen de dingen moeten veranderen.
Giuseppe di Lampedusa

Veranderingen.
Soms komen ze vanzelf en soms maak je hierin een bewuste keuze.
Mijn oudste nam afscheid van zijn kleuterjuf, na de vakantie klaar voor groep 3.
Mijn middelste nam afscheid van het kinderdagverblijf, na de vakantie klaar voor de basisschool.
Mijn jongste nam afscheid bij de babygroep, na de vakantie klaar voor de dreumesgroep.

Veranderingen.
Soms ben je toe aan iets nieuws.
In mijn geval was ik toe aan een nieuwe richting op werkvlak.
Ik heb afscheid genomen van mijn werkgever,
na de vakantie klaar voor nieuwe kansen, nieuwe uitdagingen, nieuwe mogelijkheden.


1 comment:

Inge said...

Wikkie, heel veel succes! Ik ben heeeeel benieuwd naar je plannen. Hou me op de hoogte en als je binnenkort zin hebt in een kop Bredase koffie, tweet me! :) Groet! Inge